استاندار:

مشکلي براي تامين اعتبار راه‌آهن چهارمحال و بختياري وجود ندارد

کد خبر: 154078 تاریخ انتشار: 1399/04/17
نمایش: 3729
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به تلاش دولت در راستاي توسعه زيرساختهاي ريلي کشور گفت: مشکلي براي تامين اعتبار طرح راه‌آهن در دست ساخت اين استان وجود ندارد.

اقبال عباسي در ديدار با محمدباقر نوبخت رييس سازمان برنامه و بودجه کشور با حضور مجمع نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي برگزار شد، افزود:پروژه راه‌آهن مبارکه به سفيددشت از پروژه‌هاي اولويت‌دار استان است و اين پروژه بايد تا پايان فعاليت دولت به پايان برسد که پيگيري‌هاي لازم براي تخصيص۶۵۰ ميليارد تومان اعتبار به اين آن صورت گرفت، هيچ مشکلي براي تامين اعتبار اين پروژه وجود ندارد.

وي، ضمن پيگيري براي تخصيص اعتبار به پروژه‌هاي نيمه‌تمام در استان، اظهار کرد: پروژه‌هاي نيمه‌تمام استان که اتمام آن‌ها بخش زيادي از مشکلات استان را از نظر زيرساختي، اشتغال و مسکن حل مي‌کند، در هفته جاري جمع‌بندي و در سفر آتي رييس سازمان برنامه و بودجه به استان در مورد آن‌ها تصميم‌گيري مي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري، با بيان اينکه طرح بن به بروجن براي تکميل نيازمند اعتبار است، عنوان کرد: با همراهي مسوولان سازمان مديريت و برنامه‌ريزي چهارمحال و بختياري، روند تخصيص اعتبار براي تسريع در روند اجرايي اين پروژه حياتي براي تامين آب شرب نيمي از جمعيت استان صورت گرفت، تسريع در اجراي اين پروژه از مطالبات اصلي مردم و مسوولان است و ما مصمم هستيم عمليات اجرايي اين پروژه با تزريق اعتبار مجدد هر چه سريعتر به اتمام برسد.

عباسي در خصوص محور شهرکرد به بروجن به لردگان، توضيح داد: عمليات اجرايي اين محور مواصلاتي پس از تملک اراضي در يک قطعه عملياتي از سر گرفته شده است و آزادراه لردگان به ايذه پس از تامين اعتبار، در ادامه اين مسير اجرايي و عملياتي مي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري، جاده شهرکرد شلمزار ناغان و  بهسازي جاده‌هاي ارتباطي روستايي و تامين آب شرب روستاها را از ديگر اولويت‌هاي استان عنوان کرد.

وي در پايان در خصوص اضافه شدن ۲ هزار واحد ديگر به سهميه ۲ هزار و ۴۴۰ واحدي مسکن محرومان استان، يادآور شد: روند اجرايي اين طرح در حال بررسي است و اميد است در سفر محمدباقر نوبخت به استان به تصويب برسد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/06/09