استاندار چهارمحال‌وبختياري:

اختلافات و بازي‌هاي سياسي مانع رسيدن به اهداف مي‌شود

کد خبر: 154088 تاریخ انتشار: 1399/04/18
نمایش: 3716
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: شهردار براي پيشبرد اهداف بايد زيرمجموعه کاري را با خود همراه کند، اختلافات و بازي‌هاي سياسي مانع رسيدن به اهداف مي‌شود.
اقبال عباسي  با بيان اينکه در اين جلسه بيش از 80 مورد مطالبه از سوي معاونان شهردار و اعضاي شوراي شهر بيان شد، عنوان کرد: حل تمامي اين مشکلات فرصت زيادي را مي‌طلبد، به‌نظر مي‌رسد بايد مشکلات اصلي شهر شهرکرد با اولويت‌ جمع‌بندي شود تا در جلسات کارشناسي با مديران دستگاه‌هاي اجرايي براي رفع آن‌ها تصميم‌گيري شود.

وي ادامه داد: آماده سازي محله منظريه، نوسازي ناوگان حمل و نقل عمومي، طرح آرامستان ، اجراي 130 کيلومتر فيبرنوري، حل مشکلات پارک ملت، معضل دفع پسماند و مباحث مربوط به املاک شهرداري بايد در جلسات تخصصي با حضور اعضاي شوراي شهر، شهردار و مديران مربوطه حل و فصل شود.

استاندار با اشاره به اينکه از محل اعتبارات  مبارزه با ويروس کرونا مبلغ قابل توجهي به شهرداري شهرکرد اختصاص يافت، يادآور شد: در صورت تخصيص اعتبار مجدد به شهرداري نيز اعتباري اختصاص پيدا مي‌کند.

عباسي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينکه بخش اعظمي از درآمدهاي شهرداري از طريق فروش خدمات و سرمايه‌گذاري است، توضيح داد: اعتبارات دولتي محدود است، شهرداري بايد برنامه‌ريزي خود را بر اساس درآمدهاي خدماتي و سرمايه‌گذاري انجام دهد، اگر قوانين شهرداري براي مردم به درستي تبيين نشود قطعا در زمان اخذ هزينه از مردم نارضايتي به وجود مي‌آيد.

استاندار چهارمحال و بختياري در پايان در خصوص اجراي طرح ورودي و خروجي شهر شهرکرد، تصريح کرد: اگر طرح آماده شده و مصوبه اي در اين خصوص ارائه شود، آمادگي لازم براي اختصاص بودجه براي اجراي آن را داريم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/06/09