تغيير سايت خبري و اطلاع رساني چهارمحال و بختياري


جزییات بیشتر

تاسي مديران چهارمحال و بختياري به رييس‌جمهور/ شيريني خدمت در ميدان عمل


مسئولان چهارمحال و بختياري از جمله استاندار و معاونين و مديران ستادي استانداري هر هفته به نقاط مختلف استان سفر کرده و علاوه‌بر ديدار چهره به چهره با مردم بر طرح هاي عمراني اين مناطق به صورت ميداني نظارت کرده و مسائل و نيازمندي هاي شهرستانها را از نزديک رصد و در تصميم‌گيري ها اعمال مي‌کنند. اين سنت حسنه‌اي است که مديران استان به تاسي از آيت‌الله رييسي الگوي خود قرار داده‌اند.

جزییات بیشتر

آگهي دعوت مجمع عمومي فوق العاده نوبت اول شرکت تعاوني مسکن کارکنان استانداري


آگهي دعوت مجمع عمومي فوق العاده نوبت اول شرکت تعاوني مسکن کارکنان استانداري

جزییات بیشتر

برگزاري نشست مشترک ائمه جمعه با استاندار و فرمانداران استان


نشست مشترک نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري و ائمه جمعه استان با استاندار، معاونان و فرمانداران روز چهارشنبه 6 ارديبهشت در محل دفتر امام جمعه شهرکرد آغاز شد.

جزییات بیشتر

فعاليت ادارات چهارمحال و بختياري در پنجشنبه‌ها به روال عادي بازگشت


سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع استانداري چهارمحال و بختياري گفت: بر اساس مصوبه ستاد مديريت بحران و به منظور صرفه‌جويي در مصرف گاز، فعاليت ادارات استان در روز پنچشنبه ها تعطيل شده بود که اين مصوبه از اسفندماه لغو و فعاليت ادارات به روال عادي بازگشت.

جزییات بیشتر

راهپيمايي 22 بهمن صحنه ظهور اتحاد و همبستگي ملت ايران است


 سرپرست معاونت پشتيباني و توسعه استانداري چهارمحال و بختياري با دعوت از مردم استان براي حضور حماسي در راهپيمايي 22 بهمن، گفت: مردم با حضور گسترده خود در اين رويداد مهم بار ديگر وحدت و همبستگي خود را به جهانيان نشان مي‌دهند.

جزییات بیشتر

تصويب ۲۳ طرح پژوهشي در چهارمحال و بختياري براي اجرا


طرح‌هاي پژوهشي چهارمحال و بختياري در سال ۱۴۰۱ در کارگروه آموزش، پژوهش، فناوري و نوآوري استان بررسي و ۲۳ طرح براي اجرا در استان مصوب شد.

جزییات بیشتر

دوره‌هاي آموزشي بايد موجب خروجي مثبت در دستگاه اجرايي شود


سرپرست معاونت توسعه و منابع استانداري چهارمحال و بختياري گفت: اگر بتوانيم در حوزه آموزش کارکنان به‌خوبي ورود موثر داشته باشيم، دوره‌هاي آموزشي عموما موثر نيست، بايد دوره‌ها تاثيرگذار باشد تا خروجي مثبت براي دستگاه داشته باشد، موظف به توانمندسازي کارکنان هستيم.

جزییات بیشتر

استاندار و معاونان در ميز خدمت پاسخگوي سوالات و مطالبات مردم شدند


به گزارش روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، غلامعلي حيدري- استاندار با همراهي معاونان، مديران ستادي استانداري و جمعي از مديران‌کل دستگاه‌هاي اجرايي در ميز خدمت برپا شده در مصلي امام خميني شهرکرد حضور پيدا کردند و پاسخگوي سوالات و مطالبات مردم شدند، استقبال خوبي از اين برنامه توسط مردم صورت گرفت.

جزییات بیشتر

حضور استاندار چهارمحال و بختياري و معاونان در ميز خدمت


غلامعلي حيدري_ استاندار چهارمحال و بختياري به‌همراه معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي، سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري، سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و معاونت توسعه و منابع روز جمعه 9 دي در ميز خدمت مصلي امام خميني شهرکرد حضور خواهند داشت.

جزییات بیشتر

برگزاري شوراي فرهنگي استانداري چهارمحال و بختياري


به گزارش روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، شوراي فرهنگي استانداري با حضور محمدحسين خدابنده- سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع استاندار استان، شهرام خواجوي- مديرکل دفتر اجتماعي و فرهنگي استاندار و ساير اعضا با چند دستور کار برگزار شد.

جزییات بیشتر

بخشداران ظرفيت‌هاي مغفول مانده در بخش‌ها را فعال کنند


استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه بخشداران نماينده عالي دولت در بخش‌ها هستند، گفت: بخشداران ظرفيت‌هاي مغفول مانده در بخش‌ها را فعال کنند، بخشداران بايد با استفاده از ظرفيت‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي تمامي ظرفيت‌ها را براي خدمات‌رساني به مردم راهبري کنند.

جزییات بیشتر
آرشیو