سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع‌ استانداري:

عملکرد شوراهاي فرهنگي فرمانداري‌هاي استان در حال انجام است

کد خبر: 156788 تاریخ انتشار: 1400/07/29
نمایش: 2507
اخبار
سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع‌ استانداري چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه ارزيابي عملکرد شوراهاي فرهنگي فرمانداري‌هاي ده‌گانه استان در حال انجام است، گفت: پس از اتمام بازديد‌هاي دوره‌اي از فرمانداري‌ها در جلسه‌اي با حضور فرمانداران يک گزارش جامع از عملکرد فرمانداري‌ها ارائه شود.
سعيد رئيسي ۲۹ مهرماه در شوراي فرهنگي استانداري چهارمحال و بختياري با بيان اينکه انتخاب فرزندان نخبه کارکنان استانداري و فرمانداري‌هاي تابعه استان بايد براساس شاخص‌هاي معتبر انجام شود، اظهار کرد: پس از انتخاب فرزندان نخبه تجليل از آن‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت، تا جلسه آينده اين شورا شاخص‌ها با همفکري اعضا مشخص شود.

سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع‌ استانداري چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه ارزيابي عملکرد شوراهاي فرهنگي فرمانداري‌هاي ده‌گانه استان در حال انجام است، عنوان کرد: پس از اتمام بازديد‌هاي دوره‌اي از فرمانداري‌ها در جلسه‌اي با حضور فرمانداران يک گزارش جامع از عملکرد فرمانداري‌ها ارائه خواهد شد، سپس نکات لازم به فرمانداري‌هايي که عملکرد مناسبي در حوزه فرهنگي نداشته‌اند، گوشزد خواهد شد.

وي بيان کرد: مقرر شد ره‌توشه فرهنگي آماده و در اختيار ائمه جماعات استانداري و فرمانداري‌هاي تابعه قرار بگيرد، همچنين تفاهم‌نامه‌اي در وزارت کشور با ستاد اقامه نماز منعقد شده است و دستورالعمل‌هاي اين تفاهم‌نامه به ائمه جماعات ابلاغ شده است.

رئيسي با اشاره به فرارسيدن سالروز ميلاد پيامبراکرم(ص)، يادآور شد: فضاسازي مناسب براي مناسبت‌هاي پيش رو در دستور کار متوليان امر قرار بگيرد، فصاسازي و همچنين برنامه‌ريزي براي برگزاري هرگونه مراسم ملي و مذهبي با هماهنگي روابط‌عمومي صورت بگيرد.

سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع‌ استانداري چهارمحال و بختياري گفت: به‌زودي نيروهاي جديدالاستخدام که در آزمون استخدامي پذيرش شده‌اند در استانداري، فرمانداري و بخشداري‌ها مشغول به‌کار خواهند شد، بنابراين مقدمات لازم جهت برگزاري دوره فرهنگي براي نيروهاي جديدالورود انجام مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/06/09