برگزاري نماز جماعت پرشکوه در فرمانداري‌ها مورد توجه قرار بگيرد

کد خبر: 167166 تاریخ انتشار: 1400/10/07 23:13:23
نمایش: 2424
اخبار
سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع استانداري چهارمحال و بختياري با اشاره به اهميت برگزاري نماز جماعت در فرمانداري‌هاي شهرستان‌‌هاي ۱۰گانه استان، گفت: حضور فرمانداران در نماز جماعت موجب تشويق و ترغيب کارکنان براي حضور حداکثري در اين فريضه مي‌شود.
‍سعيد رئيسي ۷ دي‌ماه در شوراي فرهنگي استانداري و فرمانداري‌هاي تابعه چهارمحال و بختياري با بيان اينکه ارزيابي عملکرد دستگاه‌‌هاي اجرايي در حوزه نماز از طريق سامانه" سجاده" انجام مي‌شود، اظهار کرد: دستگاه‌هاي اجرايي بايد مستندات خود را در اين سامانه بارگذاري کنند تا از طريق شاخص‌هاي ارزشيابي عملکرد ۹ ماهه آن‌ها مورد ارزيابي قرار بگيرد.

سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع استانداري چهارمحال و بختياري افزود: جلسات ستاد اقامه نماز، امر به معروف و نهي از منکر و شوراي فرهنگي در فرمانداري‌هاي تابعه استان در قالب يک جلسه به صورت ماهيانه تشکيل و نسبت به انجام امور مربوطه و ارائه مستندات فعاليت‌هاي انجام شده اقدام شود.

وي بيان کرد: جلسات مربوط به اجلاس نماز در شهرستان‌ها نيز به‌صورت ماهيانه تشکيل و امورات مربوط به آن توسط رابطان فرمانداري‌ها انجام و فعاليت‌هاي انجام شده مستندسازي شود.

رئيسي با بيان اينکه در اسفندماه سال‌جاري اقدامات انجام شده توسط فرمانداري‌هاي شهرستان‌هاي ۱۰گانه استان در حوزه نماز و برنامه‌هاي فرهنگي اجرا شده مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد، خاطرنشان کرد: علاوه بر تجليل از فرمانداران و رابطان شهرستاني برتر، فرمانداري‌هايي که در اين حوزه ضعيف عمل کرده‌اند، بايد نسبت به عملکرد ضعيفشان پاسخگو باشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/06/09