برگزاري شوراي فرهنگي استانداري چهارمحال و بختياري

کد خبر: 179987 تاریخ انتشار: 1401/10/03
نمایش: 1229
اخبار
به گزارش روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، شوراي فرهنگي استانداري با حضور محمدحسين خدابنده- سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع استاندار استان، شهرام خواجوي- مديرکل دفتر اجتماعي و فرهنگي استاندار و ساير اعضا با چند دستور کار برگزار شد.
محمدحسين خدابنده سوم دي‌ماه در شوراي فرهنگي استانداري با تاکيد بر اينکه اجراي برنامه‌هاي فرهنگي در استانداري و فرمانداري‌هاي تابعه جزو ضرورت‌ها است، اظهار کرد: بايد براي اجراي برنامه‌هاي فرهنگي در مناسبت‌هاي ملي و مذهبي برنامه‌ريزي مناسب صورت بگيرد.

سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به فرارسيدن ايام شهادت حضرت فاطمه(س)، يادآور شد: به همين مناسبت مراسم عزاداري حضرت فاطمه(س) به مدت سه روز در استانداري استان برگزار مي‌شود.

وي با تاکيد بر اينکه برپايي نماز جماعت به‌صورت منظم در فرمانداري‌هاي چهارمحال و بختياري بايد در دستور کار قرار گيرد، عنوان کرد: برنامه‌ريزي لازم براي حضور امام جماعت براي اقامه نماز ظهر و عصر در فرمانداري‌ها صورت بگيرد.

خدابنده در پايان يادآور شد: برنامه‌ريزي لازم براي برگزاري يک دوره آموزشي ويژه ائمه جماعت و دبيران شوراي امر به معروف و نهي از منکر استانداري و فرمانداري‌هاي تابعه صورت بگيرد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/06/09