حماسه 44/

راهپيمايي 22 بهمن صحنه ظهور اتحاد و همبستگي ملت ايران است

کد خبر: 180479 تاریخ انتشار: 1401/11/21
نمایش: 747
اخبار
 سرپرست معاونت پشتيباني و توسعه استانداري چهارمحال و بختياري با دعوت از مردم استان براي حضور حماسي در راهپيمايي 22 بهمن، گفت: مردم با حضور گسترده خود در اين رويداد مهم بار ديگر وحدت و همبستگي خود را به جهانيان نشان مي‌دهند.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، محمد حسين خدابنده اظهار داشت: نگاه ظلم ستيزي و آزاديخواهي بر پايه احاد مردمي موجب پيروزي اتقلاب اسلامي در سال 57 شد و اکنون پس از گذشت 44 سال از اين اتفاق بزرگ مردم ايران و استان بار ديگر در راهپيمايي 22 بهمن در راستاي تجديد بيعت با امام راحل و شهدا وحدت خود را نشان مي دهند.

وي ادامه داد: عامل پيروزي انقلاب اسلامي روخيه ظلم ستيزي و عدالت خواهي در راستاي اتحاد بود و همين اتحاد و همدلي باعث عصبانيت مردم مي شود.

سرپرست معاونت پشتيباني و توسعه استانداري چهارمحال و بختياري شرکت در راهپيمايي 22 بهمن را نمونه عمل صالح دانست و گفت: علاوه بر آن مي توان اين حضور را در راستاي امر به معروف و نهي از منکر عملي دانست.

خدابنده همچنين با اشاره به يکي از سخنان سردار شهيد حاج قاسم سليماني، خاطرنشان کرد: اين سردار شهيد سه بار قسم جلاله مي خورد و مي گويد يکي از مهمترين شئون عاقبت بخيري نسبت شما با جمهوري اسلامي و انقلاب است.

گفتني است؛ راهپيمايي در مرکز استان همزمان با ديگر نقاط استان از ساعت ۱۰ روز شنبه ۲۲ بهمن‌ماه از ميدان امامزادگان حليمه و حکيمه خاتون(س) به سمت خيابان ولي‌عصر شمالي، سه راه سينما، سعدي غربي، چهار راه فردوسي، چهار راه بوعلي و خيابان طالقاني و مصلاي امام خميني(ره) انجام مي‌شود

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/06/09