استاندار چهارمحال و بختياري گفت:

۴ ميليارد و ۸۴۵ ميليون ريال اعتبار پژوهشي به دستگاه‌هاي اجرايي اختصاص يافت

کد خبر: 42967 تاریخ انتشار: 1398/09/02
نمایش: 3611
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر توسعه روند پژوهشي در استان گفت: در سال‌جاري ۴ ميليارد و ۸۴۵ ميليون ريال اعتبار پژوهشي به دستگاه‌هاي اجرايي اين استان اختصاص پيدا کرد.
اقبال عباسي شامگاه شنبه در نخستين کارگروه آموزش، پژوهش، فناوري و نوآوري چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: اين مبلغ از محل يک درصد اعتبارات پژوهشي استان در سال‌جاري بجز فصل ۱ و ۶ به ۲۴ دستگاه اجرايي اختصاص داده شده است.

وي افزود: اين اعتبار به طرح‌هاي پژوهشي فناورانه و داراي توليد و اشتغال با هدف رفع بيکاري و کاهش مشکلات موجود چهارمحال و بختياري اختصاص مي‌يابد.

عباسي تصريح کرد: مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري نسبت به شناسايي اولويت‌هاي پژوهشي و دسته‌بندي آن براساس درجه اهميت اقدام و اعتبار اختصاصي در اين بخش را به موقع هزينه کنند.

🔹معاون توسعه مديريت و منابع استاندار چهارمحال و بختياري نيز گفت: مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي بايد نسبت به عملکرد خود در جذب و يا برگشت اعتبارات پژوهشي پاسخگو باشند.

🔸ليلا محمديان تاکيد کرد: اعتبار مربوط به طرح‌هاي پژوهشي تصويبي بايد هر چه سريع‌تر جذب، هزينه و طرح مورد نظر اجرايي شود.

وي يادآور شد: در غير اين صورت با مسئول سهل‌انگار احتمالي دستگاه اجرايي مرتبط برخورد جدي و قانوني خواهد شد.

🔺اعتبارات پژوهشي چهارمحال و بختياري در سال‌جاري به طرح‌هاي پژوهشي فنآورانه و داراي توليد و اشتغال با هدف رفع بيکاري و کاهش مشکلات موجود اين استان اختصاص داده مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/06/09