معاون توسعه مديريت و منابع استاندار

چهارمحال و بختياري در رتبه سوم انتصاب مديران زن قرار دارد

کد خبر: 73400 تاریخ انتشار: 1398/11/15
نمایش: 1750
اخبار
معاون توسعه مديريت و منابع استانداري چهارمحال و بختياري با اشاره به اهتمام دولت تدبير و اميد در انتصاب مديران زن، گفت: اين استان هم اينک در تعداد انتصاب مديران زن در جايگاه سوم کشور قرار دارد.
ليلا محمديان روز سه‌شنبه در آيين بهره‌برداري از طرح‌هاي دهه فجر شهرستان سامان، توجه نظام جمهوري اسلامي به توانمندي‌هاي بانوان را از مهمترين دستاوردهاي انقلاب اسلامي دانست و افزود: امروز بانوان جامعه اسلامي در همه عرصه‌ها و از جمله پست‌هاي مديريتي حرف‌هاي بسياري براي گفتن دارند.

وي ادامه داد: در دولت تدبير و اميد نيز توجه ويژه‌اي به انتصاب مديران زن توجه شده است و طبق دستورالعمل رييس جمهوري قرار است تا پايان برنامه دولت دوازدهم دستگاه‌هاي اجرايي ۳۰ درصد کرسي‌هاي مديريتي خود را به زنان اختصاص دهند.

محمديان در ادامه تقويت وحدت وانسجام داخلي را از ضروريات کشور برشمرد و تصريح کرد: اگر کاستي و يا نقطه ضعفي وجود دارد مي‌توان با نقد دلسوزانه درصدد رفع آن برآمد و از تخريب و سياه‌نمايي که مي‌تواند به وحدت و همدلي آسيب برساند خودداري کرد.

معاون توسعه مديريت و منابع استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به طرح‌هاي قابل افتتاح اين استان در دهه فجر امسال، خاطرنشان کرد: امسال ۲۶۱ طرح با اعتبار ۳۰۷ ميليارد تومان در استان به بهره‌برداري مي‌رسد.

محمديان همچنين به ظرفيت‌هاي شهرستان سامان در مسير توسعه‌يافتگي اين استان نيز اشاره کرد و گفت: گردشگري از مهمترين ظرفيت‌هاي اين شهرستان است که با همراهي دولت، مردم و بخش خصوصي مي‌توان از اين ظرفيت در راستاي توسعه شهرستان و استان بهره گرفت.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/06/09